Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Komparativní analýza komunikačních strategií ve vybraných médiích kandidátů na prezidentské volby v roce 2023 v druhém kole
Suchomel, Jakub ; Zima, Michal (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
V této práci je provedena komparativní analýza komunikačních strategií kandidátů na prezidenta ve volbách v roce 2023 Ing. Andreje Babiše a arm. gen. v.v. Ing. Petra Pavla, M.A. Práce je uvedena popisem volebního procesu. Následuje popis AMI Digital Index 2022, což je průzkum z oblasti sociálních sítí, který figuruje ve výběru analyzovaných médií. V další kapitole je uveden teoretický rámec práce, je představena charakteristika zkoumaných médií. Následuje krátký popis průběhu prezidentských voleb v minulosti. Poté je popsán průběh sběru dat a je představen způsob analýzy sociálních sítí. Následují jednotlivé analýzy sociálních sítí. Prvně je představeno šest analýz komunikace Andreje Babiše a stejně tak i u Petra Pavla. Poté následuje popis nejvíce symbolických témat jednotlivých kampaní. Další část se věnuje charakteristice analýzy předvolebních debat a poté jsou rozebrány analýzy samotné a jejich srovnání. Před samotným závěrem jsou krátce popsány povolební komunikační procesy kandidátů. Poslední částí práce je závěr, který obsahuje výstupy kvalitativní komparace a srovnání jednotlivých analýz. Je popsáno, v jakých faktorech se lišila komunikace vítěze voleb, Petra Pavla, od komunikace Andreje Babiše a jakými způsoby vedli kandidáti kampaň. Závěr je zakončen částí, která se věnuje možnými cestami...
Politika,média a moc.
Mochanová, Karolína ; Stracený, Josef (vedoucí práce) ; Samek, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá vztahem médií a politiky/ů, a to zejména v oblasti mediálních sdělení, kde má dominantní postavení vizualita. Autorka představuje základní pojmy z oblasti médií a vizuální kultury. V další části práce se zaměřuje na dvě výrazné postavy naší politické scény, krátce je představuje a následně se snaží analyzovat jejich způsob vizuální sebeprezentace a účinek těchto sdělení na publikum, resp. voliče. Jako metodu autorka zvolila sémiotickou analýzu, inspirovanou zejména knihou Mytologie Rolanda Barthese. Využívá koncept čtení obrazu, denotace, konotace a následné usazení do širšího sociálního kontextu. Sémiotická analýza nám pomáhá dešifrovat sdělení, kterými média ovlivňují vnímání politiků.
Mediální obraz migrace v českých médiích
Wiesnet, Renata ; Šánová, Lucie (vedoucí práce) ; Romancov, Michael (oponent)
Tato diplomová práce má za cíl potvrdit či vyvrátit hypotézu, že média (Mladá fronta DNES a Lidové noviny), vlastněná skupinou MAFRA, vytváří mediální obraz migrační krize shodný s optikou Andreje Babiše jako jejich majitele. S využitím kvantitativní obsahové analýzy zkoumá články, které se v denících k tématu objevily mezi březnem až prosincem 2015. Teoretická část práce se skládá ze dvou kapitol. První se věnuje mediálnímu obrazu a konstrukčnímu mechanismu medií a druhá kapitola uvádí do terminologie migrace a migrační politiky. Práce obsahuje také kontextuální část, která deskriptivně zachycuje Evropskou migrační krizi a na základě těchto poznatků je konstruován design výzkumu. Navazující analytická část propojuje poznatky kvantitativní analýzy a výzkumu postojů A. Babiše. Závěr práce zodpovídá výzkumné otázky, které byly za účelem sepsání této práce stanoveny. Práce je řešena na základě aktuálnosti tématu a možné proměny přístupů politických stran v následujících volbách. Klíčová slova: Mediální obraz, migrační krize, uprchlictví, MAFRA, Babiš, migrace, obsahová analýza, ANO 2011, volby, zpravodajské hodnoty

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.